Songül zeyrek Yorumu;
yorumlara bakmadan almak ıstemedım yorumlar tabı hep olumlu olumsuzları yazmazlar tabi dedım bende medıkalcıyım herşeye ınanmam ama pahalı olmasına ragmen içimden bır ses benı ıttı ve gıdıp aldım bol suyla ve masajla ve gunde 40dk koşubandında koşarak kullandım 64kgdan54de indim buda hemen 1 buçuk ayda oldu şu bir ay dişimi sıktım zaten 15 gunde bitiyor 250 mg lık olanı ama bu mucizevi bişi şimdi sanatçıları gorunce dıyorumkı bunların aklı yokmu neden x tra gel kullanmıyorlar alsınlar bol para var zaten sursunler heryerlerıne ben şimdi bir daha alıcam ucuzlamısta bilimde gelinen son nokta olsa gerek şahsen her yaza gırıste bir paket bıtırıcem herkeze tavsıye edıyorum harıkasın x tra gel iyi ki varsın.

Sevgi hanımın Yorumu;
sabah erken kalktigim için süremiyorum,okuldan geldikten sonra 14:30 gibi sonra 19:00 en sonda 22:30 gibi sürüyorum. 6 gündür kullaniyorum fakat 1 cm incelme var. memnun degilim,kutuda bitmek üzere..
Filiz efe yorumu;
merhaba kremi televizyonda izledim ve aldım 7 ay önce sezeryan dogum yaptıgım için sürekli araştırıp duruyodum sonunda bu kremde karar kıldım kullanmaya başladıgım ilk andan beri etkisini gösterdi çok memnunun dogumdan sonra karnım çok yumuşak ve sarkıktı şu an gergin ve sert kerseke tavsiye ederim.

Nurten Ezer’in yorumu;
Merhaba ben x-tra gel i 8 gündür kullaniyorum alirken inanmamama ragmen 2 tüp 250 lik almistim.Çok da düzenli kullanmamama ragmen 1 tüpü bitti bile) sanirim biraz bol kullandim ama inanin sonuç gözle görülür derecede mükemmel selülitler neredeyse yok oldu ve cildim pürüzsüzlesti. Sadece 1 kilo vermis olmama ragmen sanirim yarim beden kadar inceldim çünkü pantalonlarim sikarken rahatlamaya basladi. Ikinci tüpü bitirdikten sonra yine sonucu yazacagim.Mutlaka tavsiye ediyorum. Ha unutmadan ürünü kullanirken mutlaka diyet yapilmasi gerektigine inaniyorum.

Buse Hanımın Yorumu;
arkadaşlar ben bugün aldım.sıcak bir banyo ve keseden sonra göğüs altından,dize kadar sürdüm.ilk 10 dakikada 1 cm,bir saat içinde de 3.5 cm inceldim.harika bir ürün.biraz da boğazınıza dikkat edin 1 ayda istediğiniz kiloya kavuşursunuz.ayrıca sakın ucuz diye sahtesini almayın…

Halime Öngür’ün Yorumu;
ben 2 ay önce aldım xtragel, sıkılaşma konusunda süper etkili oldu fakat pek bir kilo veremedim, ama vücudum daha diri onu söyleyebililirim.

Gülbahar Hanımın Yorumu;
arkadaşlar ürün hollanda ürünü sanırım bu zamanlarda gerçekten hollanda ürünleri piyasada tutulmuş durumda. işe yarıyor olduklarından diye düşünüyorum. bende x-tra gel in kullanımına 1 hafta oldu başlayalı ve gözle görülür bir biçimde değişiklik var ve hissediyorumda gelişmeleri. güvenilir bir ürün olduğunu söyleyebilirim ve kullanmanızıda tavsiye etmekteyim arkadaşlar.

Gül Hanımın Yorumu;
ürününüzü bugün iki kere uyguladım ilk defa ilk günde bacaklarımın üst kısımlarında 1 cm incelme olduğunu gördüm gerçekten mükemmel,umarım vücudumun diğer kısımlarında da aynı etkiyi görürüm acaba çatlakları da düzeltiyor mu bunu merak ediyorum..

admin Hakkında